Klacht: Extreme problemen vanaf 1 mei met Horizon kastje

op 17 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Ik schrijf u omdat ik dringend u hulp kan gebruiken.

We hebben al sinds mei ongelofelijke problemen met Ziggo en ze doen gewoon niet genoeg om ons te helpen .

Omdat we met het Humaxkastje problemen hadden had Ziggo ons aangeraden om dan over te stappen naar de Horizon box, maar de problemen waren niet opgelost de problemen werden werkelijk vele malen erger tot nu zeer extreme problemen.

Ik heb geen idee hoeveel monteurs er sinds dat halve jaar al hier zijn geweest?
Ik ben de tel kwijt geraakt en vandaag staat er weer een monteur op het programma die moet komen kijken.

Er werd ons in juli verteld dat een extern bedrijf er naar zou gaan kijken en het kon zo zijn dat er graafwerkzaamheden moesten uitgevoerd worden, mochten we 2 september nog niets gehoord hebben of dat er nog steeds problemen waren moesten we terug bellen.

Nu dat heb ik gedaan en moest ik zelf contact op nemen met het externe bedrijf, en kreeg daar te horen dat ze van helemaal niets af wisten, nu dat is toch god geklaag of niet soms?
Nu is er tot twee keer toe een monteur geweest die dan heeft ontdekt dat er in de hoofdkas problemen waren en die heeft wel al wat dingen veranderd of vernieuwd, maar de oplossing is er nog steeds niet.

De problemen die we o.a. hebben zijn als volgt:

We kunnen geen gebruik maken van de Video omdat het beeld blijft hangen, er helemaal geen beeld is maar wel geluid en de film niet af kunnen kijken omdat hij uit zich zelf gewoon stopt op het moment dat de film nog lang niet gedaan is.

We kunnen niet alle zenders terug kijken waar van gezegd word dat je tot 7 dagen terug kan kijken.

Het beeld blijft hangen , we krijgen blokken in beeld, het geluid blijft hangen, we krijgen de tv gids in beeld zonder dat we aan de afstandsbediening komen, hij springt ook om van de ene zender naar een andere zender zonder dat we aan de afstandsbediening komen, en aangezien we 2 tv hebben en die via een Humax kastje werkt , zijn daar ook al sinds 2 weken dus problemen, ook die heeft nu op vele zenders blokken in beeld waardoor je er helemaal niet naar kan kijken, en ook kan je van die de video niet gebruiken omdat die altijd aangeeft opnamen mislukt, en nu is het ook nog zo dat we op geen enkele pc meer de mogelijkheid hebben om de Horizon te ontvangen omdat die om wat voor reden dan ook word geblokkeerd?

Het is werkelijk om gek van te worden en ook niet normaal meer, we betalen iedere maand ons suf voor iets wat niet fatsoenlijk werkt.

Ik zou het aller liefste de Horizon als het Humax kastje buiten de deur gooien maar goed daar hebben we het probleem dan niet mee opgelost.

Ik wil gewoon nu dat het na al een half jaar lang geen fatsoenlijke tv meer te kunnen hebben kijken gewoon dat Ziggo die rotzooi eens fatsoenlijk en definitief in orde maakt, al moeten ze 7 dagen achter elkaar werken om die problemen van ons eens op te lossen, dat boeit me niet maar hier moet gewoon definitief een einde aan komen, want ik geef ze nog tot 1 januari en dan stap ik over naar een andere Provider want dan zijn we het zat.

In elk geval zal ik niemand maar dan ook werkelijk niemand aan willen raden om over te stappen naar Ziggo want sinds dat die samen zijn gegaan met UPC is de service gewoon ver beneden peil geworden, je zou wel dom zijn want je betaald toch iedere maand maar dan €90,- en je krijgt geen waar voor je centen, buiten dat je iedere week moet bellen en er iedere 2 weken een monteur gestuurd word die geen donder voor ons doet .

Dus we hebben u hulp dringend nodig om zodat we eindelijk weer normaal tv kunnen kijken en we eens rust krijgen, en zonder dat we ons iedere dag moeten ergeren omdat de Horizon en de Humax niet doet waar je voor betaald.

We zijn het meer dan spuug maar dan werkelijk ook spuug en spuug zat dat we nog steeds na al die maanden geen normale tv kunnen kijken, dit moet nu eens gedaan zijn en ze moeten hun werk doen zodat wij niet voor niets betalen.

Kan u ons A.U.B helpen?

Met vriendelijke groeten,

Angelique Rademakers

We eisen dat ze nu definitief de problemen oplossen al moeten ze 7dagen achter elkaar werken en die hele rot kast vervangen zodat we nu eens na een half jaar in de problemen gezeten te hebben.
En we eisen toch wel een fikse schadevergoeding en zeker geen €50,- want dat zou belachelijk zijn voor waar wij iedere maand moeten betalen en nu al een half jaar lang zeg pff.
We eisen gewoon dat ze de problemen nu eens definitief opgelost krijgen en dat ze ons niet iedere keer een monteur op ons huis afsturen om maar te sussen maar die niets doen.
We willen gewoon tv kijken waar we ook recht op hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Dunja2014