Klacht: Extreme prijsverhoging bij Dirk supermarkt

op 04 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vandaag zag ik dat Crystal Clear ineens verhoogd is van 99ct naar €1,22.
Vanaf 1 januari was het 99ct per 1.5L fles zonder aanbieding.
Vraag ik aan een vaste medewerker naar de prijsverhoging zegt ie; Er was een actie vorige week, ik werk op versafdeling. Ik dacht :huh:
Daarom sta je bij ook nu iemand te instrueren bij emballage.

Prijs van 99ct weer hanteren anders kan ik net zo goed bij AH me boodschappen doen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 15:59 geantwoord

Excuses dat wij nu pas reageren op uw bericht, maar helaas hebben wij hier nooit een melding over ontvangen en zien wij het zojuist voor het eerst op deze website staan.
De prijs van de Crystal Clear was door omstandigheden tijdelijk wat hoger, echter is dit inmiddels weer de vertrouwde oude prijs geworden.

Heeft op 30 september 2016 om 19:07 geantwoord

De prijs was vanmiddag nog steeds €1,22, toen ik dat zag ben ik maar naar de Jumbo gegaan.
De klacht is dus niet opgelost door het bovenstaande bericht van Dirk van den Broek.

Bericht van Dirk van den Broek

2 maanden geleden - Kunt u aangeven bij welke Dirk winkel dit is en om welke variant het hier gaat? In ons systeem staat de duurste variant op €1,- en niet hoger. Waarschijnlijk staat er dus iets in de winkel zelf verkeerd en wil ik dit graag door de supermarktmanager laten uitzoeken en waar nodig aanpassen.

Reactie van de melder van de klacht Frederik George

2 maanden geleden - Enschede Noord,winkelcentrum Deppenbroek.

Reactie van de melder van de klacht Frederik George

1 maand geleden - Ondertussen is er nog niks gedaan met mijn melding, status opgelost is dus niet correct !

Alle klachten die gemeld zijn door Frederik George