Klacht: Extreme air activities is oplichting

Wij hebben op Groupon een voucher gekocht voor een tandemparamotorvlucht voor vier personen. Hiervoor hebben we telefonisch gereserveerd en we zijn op de afgesproken datum naar de afgesproken plaats gereden. In Meijel aangekomen bleek de exacte locatie onduidelijk. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en een verdere routebeschrijving gekregen. Op de zogenaamde locatie aangekomen was er niemand te bekennen. Daarna in totaal 9 keer geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, maar er werd niet meer opgenomen. Uiteindelijk zijn we dus maar naar huis gegaan.

Achteraf gezien is het natuurlijk al vreemd dat er op de website van Extreme Air Activities geen plattegrondje/kaartje staat met de exacte locatie. Een enigszins professioneel bedrijf (of bestaand?) bedrijf zou dat wel doen bij zo’n vage locatie lijkt mij.

Daarnaast is mij tijdens het reserveren al naar de Groupon codes gevraagd. Ik vermoed nu dus dat zij op deze manier naar Groupon toe kunnen doen alsof de deal verzilverd is terwijl dat niet zo is. Achteraf erg naïef.

Als we ons geld terug krijgen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over extreme air activities

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over extreme air activities nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde teleurgestelde