Klacht: Bedrijf liegt alles bij elkaar

op 09 oktober 2013 over extreme air activities in de categorie Camping & Outdoor

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.
Voucher gekocht bij Groupon begin vorig jaar.
Datum geboekt in 2012, moesten 3 dagen van te voren bellen. Geen contact via e-mail of telefoon.
Op locatie wist niemand iets van dit bedrijf. Later 101 excuses de instructeur had een motorongeluk gehad. Kan gebeuren, maar bel dan de mensen af!
Dit jaar weer geboekt voor maandag 15-7. Vrijdag 12-7 gebeld kregen locatie door De Kievit in Meijel. Dit bestaat dus niet. De Kievit zit in Grashoek vlakbij Meijel. Wij waren keurig netjes op tijd, maar niemand te zien. Wederom geen contact via telefoon of voicemail. Werd ook niet gebeld waar wij bleven
Deze week gebeld. Kreeg nu als excuus dat de piloot al een maand in Amerika zit in verband met een sterfgeval.
Waarom werd er dan wel een afspraak gemaakt?
Adres wat wordt doorgegeven is van een 85 jarige dame.
Dochter Moniek zou fotografe zijn en vertelt verder niets van het bedrijf te weten. Ze wordt alleen ingehuurd voor de foto’s.
KvK-nummer blijkt echter van haar fotografiebedrijf met nevenactiviteit Extreme Air Activities.

Betaling schadevergoeding voor twee keer heen en weer naar Eindhoven + uren hiermee verspild. Emotionele schade niet eens gerekend voor het niet doorgaan van verjaardagskado

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over extreme air activities

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over extreme air activities nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht taxikemperman

6 jaren geleden - Ben gebeld door een advocaat uit Ede. De eigenaar zoueen aanklacht wegens smaad / laster hebben ingediend. Ben benieuwd wanneer ik een oproep krijg om voor de rechtbank te moeten verschijnen

Alle klachten die gemeld zijn door taxikemperman