Klacht: Extreem hoge telefoonrekeningen

op 11 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

mikesteegh

waarschuw redactie
maandag 2 sep 2013, 13:55

Hier precies hetzelfde probleem. Al een aantal keer een veel te hoge telefoonrekening ontvangen met een onmogelijk hoog dataverbruik.
Er wordt voor 80% gebruik gemaakt van WIFI en na de eerste hoge rekening het mobiele internet uitgezet. Apps worden na gebruik afgesloten.
Vanaf juni via de instellingen van Iphone bijgehouden hoeveel MB er is verbruikt en ontvangen om er via deze weg proberen achter te komen waar het hoge dataverbruik vandaan komt.
Inmiddels is het september en is er de afgelopen 3 maanden 79.9MB verstuurd en 1,1GB ontvangen. (Foto is aanwezig voor bewijs)
TELE2 beweert dat er de afgelopen 3 maanden zo’n 4500MB verbruikt en ontvangen is..

Hier wil ik graag een verklaring voor.
Ik verwacht geen tips van TELE2 voor het gebruik van dataverbruik en heb inmiddels al vernomen dat TELE2 geen specificatie mag geven van het dataverbruik.
Erg vreemd dat hier ZOVEEL klachten over zijn. Hieruit kan toch wel degelijk opgemaakt worden dat er het een en ander niet in orde is bij TELE2.
Vanaf 2 december tot heden de telefoon niet verbuikt. De app via mijn telefoon geeft aan dat er 37,5mb verbruikt is. Vandaag een rekening ontvangen van €174!!!!

NOOIT MEER!!!

Specificatie en opzegging abo!!

Alle klachten die gemeld zijn door MS1990