Klacht: extra

op 17 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 17 mei 2016 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Fennema,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u extra moet betalen voor de online krant.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw e-mail adres gekoppeld aan uw digitale abonnement. U ontvangt van ons een e-mail waarmee u ook het wachtwoord opnieuw kunt instellen. Hierna kunt u met deze gegevens inloggen en de krant online lezen. Want de digitale krant is inderdaad onderdeel van uw abonnement!

Wij wensen u veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door l.fennema