Klacht: Extra verzekering

op 17 oktober 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij redcoon 3 jaar terug een Bosch vaatwasser gekocht. Ik kon twee jaar extra garantie kopen dus 5 totaal. Nu was ie laatst stuk. Monteur geweest. Kassa kassa. 191 euro terwijl materiaal 18 euro was. Voorrij kosten voorbereidingskosten enz enz. Ziet ie iets wat er niet zo goed uit zag. Ik zeg vervang het dan. Nee kon nog wel. Ik zeg moet niet zo zijn dat ik volgende week weer een probleem heb. Nee hoor zegt ie. Twee weken later weer stuk. Moest weer iemand laten komen. Afgezegd want ik moet wachten tot ik geld van itonia terug krijg van vorige reparatie. Ik moest papieren mailen naar hun of opsturen. Niks geen enkele reactie of ontvangst bevestiging. Gebeld met redcoon. Nee mevr dit gaat buiten ons om. Bel dit nr maar. Bel ik dat is het Duits. Zeggen ze geef 6 cijferige code in. Welke code ?? Kom niet verder. Nr van 80 c Pm met max van 40 euro. Ik weer redcoon gebeld. Zegt vrouw ik heb net met hun gemaild en krijg gelijk reactie. Ze zegt mail maar hele spul dan gaan wij bemiddelen. Ik gedaan krijg ik tot twee keer reactie van Vincent dat ik het zelf maar moet oplossen. Gekke is dat ik hun heb betaald voor extra garantie dus hoezo buiten hun om. Ik kan door hoge bedrag voor te schieten mijn huur niet betalen. Tot mijn verbazing Zie ik op mijn papieren, gratis verzending maar men heeft toch 37 euro verzendkosten gefactureerd. Op mail hierover wordt niet gereageerd. Na volgende reparatie waarschijnlijk weer 200 euro waarvan 30 onderdelen dus geheel nieuwe vaatwasser kunnen kopen. Ik wil een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als ze bemiddelen met itonia dat ik die 191 euro terug krijg of anders betalen hun dat bedrag maar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Redcoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Redcoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hollyhobby