Klacht: Extra telefoonlijn kost 5 euro volgens website, maar 17 euro in het echt

op 18 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb een Zakelijk 3-in-1 abonnement bij Ziggo, overgenomen van UPC. Het bijgeleverde modem kan twee telefoonlijnen aan. Volgens de website kost dat 5 euro per maand extra. Als ik het wil bestellen krijg ik een ingewikkeld verhaal dat erop neer komt dat ik 17 euro extra per maand moet gaan betalen. Op jaarbasis dus geen 60 euro maar 204 erbij. De voorzichtige benaming is: verkeerd voorspiegelen van prijzen.

Achtergrond van het verhaal: het samengaan van UPC met Ziggo zorgde voor heel wat prijsverhogingen. Mijn abonnement is nog voordelig vanuit het oude UPC. Ziggo wil mij voor dezelfde service (dezelfde producten) een nieuw en duurder abonnement te laten nemen, omdat ik een dienst erbij wil nemen. Daardoor kost de extra lijn geen 5 maar 17 euro per maand extra.

Ik ben tevreden als Ziggo levert wat het aanbiedt op de website: een extra telefoonlijn voor 5 euro extra per maand.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akraki