Klacht: extra onkosten, onbeschoft personeel

op 22 mei 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

nder boekingsnummer EH8WJB had ik een retourvlucht geboekt van Eindoven airport naar Rhodos (25 juni heen, 9 juli terug) Vluchtnummers: HC5395 en HV5396) Gezien het corona opent mijn hotel op Rhodos pas na 1 juli dus heb ik deze vluchten moeten wijzigen naar 20 augustus heen en 10 september terug. Ik heb 2 keer uw servicecenter gebeld om informatie en beide keren op een dusdanige schandalige manier te woord te zijn gestaan dat ik hier een klacht van indien. De letterlijke schreeuwend woorden waren: BOEK JE VLUCHT MAAR OM, VAN ONS KRIJG JE NIETS TERUG en BETAAL MAAR BIJ, ANDERS VERVALT ALLES. Ik vroeg hun naam maar de verbinding verbraken ze. Ik heb zojuist een wijziging gedaan hetgeen mij 63 euro kost. Nu lees ik op verschillende websites onder andere (https:www.reisgraag.nltransaviaervaringen) veel negatieve verhalen over Transavia maar dit had ik nooit verwacht. We staan met onze rug tegen de muur en kunnen kiezen uit: of geen geld terug, of bijbetalen en toch met Transavia vliegen.

Extra kosten ad. 63 euro terugboeken maar ik zie de bui al hangen....ze reageren nergens op.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.