Klacht: Extra mediboxen

op 21 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Beste medewerkers van Ziggo. 18 dagen geleden ben ik begonnen te bellen met het bedrijf Ziggo. Ik zal bij het begin beginnen, ik heb 1 mediabox XL en daarbij 2 kleine mediaboxen die ik aan de XL kan koppelen. Doordat ik geen gebruik kon maken van het replay (voor degene die niet weet wat replay is, terugkijken via de box) werd mij geadviseerd om de XL box terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Zogezegd zo gedaan….. wat mede tot gevold had dat mijn kleine mediabox niet meer gekoppeld was aan de XL box. Na 4 dagen bellen met Ziggo, waarvan ik 12 verschillende medewerkers aan de lijn heb gehad (die allemaal iets anders zeiden) kreeg ik te horen dat mijn kleine mediabox defect was en ik kreeg een nw thuis gestuurd, ik heb meteen gevraagd om 2( dan kan iedereen ook boven tv kijken handig) mijn oude kleine box moest ik terug sturen deze zou defect zijn, oke prima terug gestuurd. na 4 dagen kreeg ik 2 nieuwe kleine boxen, toen ik ze kreeg probeerde ik ze te koppelen ….helaas zonder resulaat, ik heb weer gebeld! Mijn kaart moest gerefresht worden, oke prima een refresh en na 4 uren zou het werken. 4 uren later…..geen resultaat!! Ziggo gesloten…weer een dag wachten. De volgende dag 3 keer verschillende collegas gesproken…. de eerste zei ik ga een monteur inplannen, let op u valt niet onder installatie dus de kosten worden bij u in rekening gebracht. Hier was ik het natuurlijk niet mee eens….laat maar zitten ik hoef geen monteur. Opnieuw gebeld we gaan een refresh doen dit duurt 24 uren(een gesprek eerder zou het 4 uren duren ­čÖé ik begrijp het niet meer. Vervolgens wordt ik uitgescholden omdat ik onbeleefd was, nou niet onbeleefd maar boos en teleurgesteld dat Ziggo onprofessionele medewerkers in dienst heeft en er blijkbaar niemand is die mijn probleem kan verhelpen. Een derde poging?? ik heb weinig keuze dus 3e keer gebeld …omdat het druk is krijg ik iemand aan de lijn van de technische dienst gevestigd in Heerhugowaard, normaal gesproken stuurt hij monteurs aan maar bij drukte helpt hij mee in de lijn! Hij vertelt meteen dat een monteur dit probleem niet kan oplossen omdat het administratieve fout is! Hij heeft een tool waarbij hij 1 op 1 het probleem kan oplossen! Even voor de duidelijkheid: op de mediabox XL moet staan: Actieve Extra Mediaboxen toegestaan 2 en bij ons staat 0. Kortom de tool die kan dit binnen een minuut oplossen!! Fijn ! helaas de tool ligt eruit maar meneer heeft een ander programma waarmee het ook kan alleen dan moet ik een uurtje wachten en dan is het alsnog klaar dan zie ik m springen van 0 naar 2 zo zegt hij. Na een uur geen resultaat, Ziggo is weer gesloten. De volgende dag maar weer gebeld. …. De eerste medewerker laat mij opnieuw terug zetten naar fabrieksinstellingen en hij geeft een extra refresh na 4 uren werkt het mevrouw(duhhh dit heb ik eerder gehoord…toch maar gedaan. Opnieuw gebeld de volgende medewerker zegt dat hij een monteur gaat sturen dat is de enige die dit kan oplossen……(echt niet want een monteur kan hier niks mee, als ik m dat uitleg wordt hij boos en verbind me zonder aankondiging door) ik krijg iemand van opzeggingen. Ik probeer nog 1 keer mijn verhaal uit te leggen….. hij zegt niets te kunnen doen…zelfs opzeggen kan niet want ik heb een contract….maar ziggo kan niet leveren wat ze zeggen??????????????????????????????????????????? pfffff vermoeiend……maar goed mijn enige keuze is een monteur…ik kan kiezen tussen 8 en 13 uur of tussen 13- 18 uur?? ehhhhhhhhhhhm geen van allen er zijn werkende mensen en ik heb al enorm veel uren hierin gestoken(wie gaat dat betalen??? Mijn uurtarief ligt best hoog :-p ) mijn vraag kan het op een zaterdag …ja hoor geen probleem zaterdag over 3 weken? Ziggo zijn jullie gek ofzo?? Service?? nope echt niet…..kan het op een avond??? De eerstvolgende mogelijkheid is over een week tussen 17 en 21 uur….prima uurtje eerder vrij genomen(wie gaat dat betalen??? ) om op tijd thuis te zijn. De monteur is nog geen minuut binnen en zegt ….ik kan dit niet oplossen hoor…dit is een administratief probleem. Hij belt met de monteursdienst zij gaan het meteen oplossen en duurt max 4 uren. ….. en weg is de monteur. Toch nog een keer gebeld waarom ze eigenljk een monteur hebben gestuurd?? Dat was een dom besluit maar hij maakt een taak aan(escalatie) welke binnen 24 uur opgelost MOET zijn. Je raad het al….na 24 uren geen verandering!! weer gebeld……de 1e ik werk hier nog niet zolang heb deze vraag nog nooit eerder gehad….ik zoek het uit….na 15 min wachtstand komt hij terug en zegt dat hij een taak aan kan maken……….pfffff nee dat hoeft niet….2e medewerker …..een vrouw zij zegt het is een administratief probleem en ik kan het oplossen duurt 72 uren, dan wordt ik pissig en vraag waarom iedereen wat anders zegt??? Ze verbind me door met iemand anders en zegt nog ff snel ik laat me niet uitschelden door iemand die gek is en de klantenservice belt(andere baan zoeken???) maar de 3e medewerker….wederom alles uitgelegd hij zegt dat het een administratief probleem is wat nog wel 4 weken kan duren, of 2 dagen maar ik heb dikke pech en het gaat vanzelf over?? IS dit normaal??? Ik vraag of hij me kan doorverbinden met afdeling opzeggingen, daar spreek ik mee, ik kan niet opzeggen want ik heb nog 4 maanden een contract????? mijn god!!!! Ziggo wordt wakker!!! Je kunt het probleem niet oplossen en ik kan niet opzeggen??????? het moet niet gekker worden!! Ik wil geen klant meer zijn van een bedrijf die niet kan leveren wat hij wel aanbied!!

Als ik binnen 24 uren geleverd krijg wat ze beloven of ik per direct mijn lidmaatschap kan opzeggen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvdl74