Klacht: extra mediabox kapot al 1 maand wachten op nieuwe box

op 13 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn extra mediabox is stuk, nieuwe mediabox gekregen, aar kreeg geen verbining met horizon box. nieuwe horizon box gekregen maar kreeg nog steeds geen verbinding met 1 mediabox, 3 boxen ontvangen en werkte nog steeds niet, 1 extra mediabox werkt wel. heb alle mediaboxen terug gestuurd 2 weken geleden, alleen administratief nog niet verwerkt. Maar weer gebeld, klantenservice snapt er niets van, gaan kijken wat er verkeerd gaat. Zeggen ze me elke keer. Doen echt niets eraan. Vraag gewoon extra mediabox sturen meer niet, kan niet volgens systeem. Wacht op mediabox die wel goed is hoorde ik. Raar.

Gewenste Oplossing:

Als ik de extra mediabox heb gekregen en een goed compensatie krijg niet alleen de 5 euro, erger me rot aan dit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door davale