Klacht: Extra kosten van €99 omdat ik, een trouwe klant ben

op 19 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Laten overhalen een nieuw abonnement af te sluiten met aanschaf van een iPad air 2 met een bijbetaling van €140. Nu ontvang ik een leveringsmail om een afspraak te maken en een factuur van €239 ipv €140 zoals afgesproken.
Er is nooit over dit bedrag van €99 gesproken en ik voel mij echt voor de gek gehouden. Eerlijk duurt het langst en jammer dat er nooit over gesproken is zodat je een juiste keus kan maken.

Dat ik gewoon het abonnement voortzet en een iPad air 2 voor €140 ontvang zoals afgesproken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 08:38 geantwoord

Geachte mevrouw Van Barneveld Sijtsema,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u niet op de hoogte gesteld bent van de 99 euro die u dient te betalen bij het iPad abonnement.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact contact met u op te nemen, helaas was u niet beschikbaar.

Helaas is het abonnement niet zonder de 99 euro aan te bieden, gezien u al een abonnement daarvoor had. Dit zijn de voorwaarden welke wij niet kunnen veranderen.

Het spijt ons voor de miscommunicatie omtrent de bijbetaling.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Heeft op 25 mei 2016 om 11:17 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Yaguakat

1 jaar geleden - Dit is geen oplossing maar een reactie op mijn klacht waarin zij het betreuren. Ik zeg na 36 jaar abonnee te zijn geweest mijn abonnement op omdat zij liever een klant voor 2 jaar hebben en deze beloont worden en trouwe klanten na verkeerd te zijn voorgelicht extra geld moeten betalen, helaas een zeer teleurgestelde trouwe klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Yaguakat