Klacht: Extra kosten moeten maken door verkeerde levering brugman

op 04 mei 2020 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Toen onze badkamer gebracht werd hebben wij de spullen nagekeken op schade etc. Dit was niet het geval. Met het uiteindelijk installeren van de spullen bleek dat de wastafel 80 cm was ipv de bestelde 100 cm (wat ook gewoon op de doos en pakbon stond). Daar begon het moeilijk doen. Nee mevrouw u moet schade binnen 48 uur melden. Uiteindelijk na wat heen en weer kregen wij een nieuwe wastafel. Deze kwam met 2 kraangaten ipv de bestelde 1 en een gat erin. Dus direct weer retour. Vervolgens hebben wij lang moeten wachten op de eindelijk juiste. Deze gekregen maar onze loodgieter en kitter moesten hier dus wel apart voor terug komen (tijdens bestellen in de winkel werd gezegd als je zelf de installatie kan regelen moet je dat zeker doen dat is vaak veel beter, dus dit hebben wij gedaan). Nu hebben wij extra rekeningen gekregen omdat zij dus een keer terug moesten komen. Dit doorgegeven aan brugman met het verzoek deze kosten te vergoeden. Het antwoord van brugman: Vervelend om te vernemen dat er vertraging is opgelopen. U heeft de montage in eigen beheer en de afspraken welke u maakt met uw aannemer over service en garantie valt onder uw verantwoordelijkheid. En daarmee is het klaar. Zij leveren iets tot 2x toe verkeerd en vervolgens zoek je het dus maar uit met de extra kosten die je daardoor hebt moeten maken. Ik vind dit een hele slechte zaak.

Wanneer de extra gemaakte kosten vergoed worden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 11 mei 2020 om 15:32 geantwoord

Beste mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat de levering van uw badkamer niet in 1x goed is verlopen. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest.

Wij geven op de orderbon aan om alle spullen binnen 2 werkdagen na levering goed te controleren zodat wij snel kunnen schakelen als er iets niet in orde is. Dit is bij de 1ste levering helaas niet gebeurd.
Tijdens de nalevering is door u en onze chauffeur een beschadiging geconstateerd waarop de chauffeur het product gelijk mee retour heeft genomen. Wij hebben hierna getracht om zo spoedig mogelijk een juiste en onbeschadigde wastafel te leveren. Het spijt mij u daarom te moeten berichten dat wij ons standpunt handhaven en ons niet genoodzaakt zien om u tegemoet te komen in de kosten.

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 11 mei 2020 om 15:52 geantwoord

Daar gaat het niet om die extra kosten zouden hoe dat ook gemaakt moeten worden we hebben lang moeten wachten op de uiteindelijk juiste wasbak

Alle klachten die gemeld zijn door Danique93