Klacht: extra kosten ivm vluchtwijziging

op 05 mei 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden onze reis naar ibiza in januari geboekt. zouden om half 11 zondagmorgen vliegen, lekker maar 2.5 uur. Nu is dat een paar weken geleden opeens gewijzigd in 5 uur snachts. met een tussenlanding in almeria. Wij hadden de autoparking vanaf zondagmorgen gereserveerd en zouden met een busje vanaf het hotel naar schiphol gaan. Het taxibusje gaat vanaf 6 uur sochtend. Door de verandering ben ik dus nu genoodzaakt om zelf een taxi vanaf het hotel naar schiphol te betalen, en extra kosten voor de parking,ipv zondag al vanaf zaterdag. Ben hier niet tevreden mee omdat ik dit helemaal had uitgezocht bij de boeking.

Ik vind het dan ook redelijk dat jullie mij tegemoedkomen in de kosten van de taxi vanaf de parking bij hotel naar schiphol en de extra nacht autohuur.
,het gaat om de reis naar ibiza, hotel azuline mar amarantis

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 05 mei 2017 om 15:33 geantwoord

Beste mevrouw Eibrink,

Bedankt voor jouw bericht. Ik heb jouw boeking nagekeken en gezien dat je jouw vakantie op 24 februari hebt geboekt.

Wij hebben jou op 10 maart een mail gestuurd met informatie over de vluchtwijziging. Dat was dus 2 weken na boeking.

Op 28 april zijn de reisbescheiden naar je toegestuurd met de definitieve tijden. Op de website geven wij aan dat de tijden altijd onder voorbehoud zijn. Wij vliegen alleen met Charters van Transavia.

Ik kan mij goed voorstellen dat je dit jammer vind. Helaas gaan wij uw onkosten niet vergoeden omdat je niet voor vaste tijden kan boeken en er duidelijk staat aangegeven dat de tijden pas definitief zijn op het moment dat je de tickets ontvangt.

Met vriendelijk groet,

Team Webcare Sunweb