Klacht: Extra kosten ivm vertraging

op 14 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm de landmacht dagen in Leeuwarden had de bus aanzienlijke vertraging op de lijn van Kootstertille naar Leeuwarden. Bij aankomst op station Leeuwarden bleek dat ik €10 meer moest betalen dan gebruikelijk.
Ik kan er niks aan doen dat de bus later is maar moet er nu wel voor bloeden.
Arriva? Kom met een passende oplossing want dan had de buschauffeur vooraf aan moeten geven dat de prijs hoger is dan normaal.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag zien dat de extra kosten die berekend zijn terug worden gegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 juni 2016 om 19:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal,

Wat jammer om te lezen dat je extra kosten gemaakt hebt. Helaas kan ik via dit klachtenforum geen restitutieverzoeken in behandeling nemen. Ik zou je aan willen raden om via de website een restitutieverzoek in te dienen. Je kunt dat doen door het veld bij 'Stuur een bericht' in te vullen via de volgende link: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door C. Kolk