Klacht: extra kosten in rekening gebracht, ten onrechte

op 10 augustus 2016 over Yourhosting in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik ben nog in gesprek met dit bedrijf over de hoogte van de factuur. Inmiddels krijg ik wel een dreigmail waarin ik gesommeerd wordt om te rekening te betalen. De extra kosten bedragen inmiddels 15 euro volgens het bedrijf. Als ik niet onmiddellijk betaal worden de kosten nog veel hoger.

Als ik eerst gewoon kan afhandelen hoeveel ik moet betalen. Dan de nieuwe factuur krijgen en die dan betalen. En dat ze zich aan de wettelijke opzegtermijnen van 1 maand houden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yourhosting over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yourhosting in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yourhosting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yourhosting

Heeft op 11 augustus 2016 om 08:53 geantwoord

Beste Ineke,

Je hebt een herinnering ontvangen over een openstaande factuur. Deze herinnering kun je als niet verzonden beschouwen. Het toesturen van de herinnering konden we helaas niet tegenhouden. Ik begrijp de verwarring hierdoor en ik bied hierbij onze excuses aan. Je e-mail over het omzetten van de registratieduur wordt door een collega van me opgepakt. Je ontvangt vandaag een reactie op je e-mail.

Groet, Jerry

Alle klachten die gemeld zijn door lasurprise