Klacht: extra kosten????

op 19 juni 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

3x een bestelling gedaan bij Light in the box. Eerste aflevering via TNT post niks hoeven betalen. Tweede bestelling moest ik bij aflevering 47 euro betalen !!!!???? derde bestelling die werd afgeleverd moest ik 90.00 euro betalen???!!! Steeds verschillende bedragen en via TNT heb ik niks hoeven betalen. UPS fraudeert en zijn een stel oplichters ze vragen wat ze willen!!!!!

Dit lijkt mij nogal aan de hoge kant voor invoerrechten en inklaringskosten. Waaruit die extra kosten bestaan is niet gespecificeerd.
Dit schijnt wel vaker te gebeuren met ups. Voor het in behandeling nemen van de klacht heb je op de site van ups een klantnummer nodig. Maar hoe je daar aan komt?

Ik wil mijn geld terug want via TNT heb ik ook niks hoeven betalen en kwam ook daarvandaan.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:44 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door BEGON