Mijn Klacht:
Reeds ruim voor de middag blijkt in AH supermarkt te Roden ( en niet voor het eerst !!!) de met veel reclame en tamtam aangekondigde extra dagaanbieding niet te leveren.
De bekende “smoes”is dat er te weinig is geleverd en men zich beroept op OP=OP.
Dit betekent dus dat als er maar bevoorrading is van 1 artikel zich vervolgens naar de klanten bediend van het smoezenboek.
Ik ervaar deze handelswijze c.q. praktijk dan ook als MISLEIDEND.
Gewenste Oplossing:
Alsnog tegen de geadverteerde prijs wordt geleverd en zich niet bediend van een smoezenboek maar een tegoedbon voor nalevering verstrekt.


