Klacht: Extra bussen

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zoals aangegeven op de borden in de bus werden er vanaf 28 augustus extra bussen ingezet op drukke tijdstippen. Ik was hier heel blij mee want de drukte sochtends is echt niet fijn in de bus.

Ik heb sochtends altijd bus 300 om 8:20 en deze is sochtends echt prop en prop vol, het is proppen met zn alle om toch die bus in te komen en dan sta je letterlijk te zweten in de bus, en dan moet je dag nog beginnen, dat is echt niet fijn.
Ik heb vaak last van mijn rug en pak dan een bus 301 die wat later komt en hierdoor ook te laat kan komen, maar wel kan zitten.
Ik heb één keer een extra bus 3 minuten eerder gezien maar verder is deze nooit gekomen zowel van de 300 als 301 niet. Als er een afspraak is en die staat zelfs in de bussen aangegeven en hij is 1 keer nagekomen terwijl dit elke ochtend zou zijn vind ik dit heel slecht als het zó druk is.

Zoals aangegeven op drukke punten zoals sochtends extra bussen 3 minuten eerder laten rijden, wat super fijn zou zijn of zeggen dat ze niet komen zodat daar geen rekening mee gehouden hoeft te worden en niemand ze verwacht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Sophieeekels, Wat jammer om te lezen dat je weinig extra bussen hebt gezien. Om je klacht verder in behandeling te nemen heb ik nog wat aanvullende informatie van de nodig: - halte waar je wilt opstappen - halte waar je wilt uitstappen. Zodra we deze informatie hebben ontvangen zullen we de klacht verder in behandeling nemen. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Sophieeekels

11 maanden geleden - Hallo, de halte waar ik wil opstappen is op het vredesplein in Waalwijk en waar ik uitstap is bij de onderwijsboulevaard in Den Bosch. Vriendelijke groet, Sophie Eekels

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 13:15 geantwoord

Bedankt voor de aanvullende informatie! Heb het gemeld in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Onze excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sophieeekels