Klacht: extra boxen

op 18 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hebben 2 extra horizon boxen, wil nu de next bestellen omdat er 1 extra horizonbox kapot is maakt veel herrie, nu blijkt dat we er maar 1 op de rekening hebben terwijl er op 2 maart 2018 er 2 op de rekening staan en in juni 2018 er nog maar 1 op de rekening staat en deze via een onverklaarbare wijze via een achter deur is verdwenen. Raar !!!! Krijg dus nu maar 1 next extra de fout ligt volgens mij bij Ziggo.

Gewenste Oplossing:

Als wij een tweede next extra krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. K.