Klacht: extra betaling na 2 en half maand afsluiting

fam.hanssen op 24 december 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben een bericht gekregen na het afzeggen (wegens verhuizing naar woonzorgcomplex) van Ziggo om mediabox terug te sturen in bijbehorende verpakking.
Dit was begin oktober.
Dat hebben we netjes gedaan.
Nu 24 dec.krijgen we een mailtje dat er nog 38,50 ge-incasseerd gaat worden.
Wist bij god niet wat het zou moeten zijn dus ging ik bellen omdat we geen klant meer zijn kon ik natuurlijk niet meer inloggen. Kreeg te horen dat deze rekening was wegens het niet binnen zijn van de mediabox.
We hadden al een afrekening gehad van Ziggo (restitutie Ziggo 54,35 op 31 okt.) verwacht wordt dan dat alles afgehandeld is.
Nu vragen ze mij om het bewijs van opsturen van mediabox te laten zienoverhandigen wat ik nu natuurlijk niet meer heb.
De telefoniste was erg vriendelijk en ik merkte dat zij dit ook HEEL erg vervelend vond en heeft tot 2 keer toe nagevraagd via achterban wat hiermee te doen. Zij gaf me ook gelijk toen ik zei dat t voelde als stelen. Ziggo bepaald toch dat we het terug moeten sturen?? Ze hadden het immers ook kunne ophalen.
De telefoniste zei onder het gesprek nog dat ze kon zien dat er wel iets terug was gekomen met dat serie nummer eindigend op hetzelfde nummer 09 en dat ze dit heel vreemd vond.
naderhand moest ze natuurlijk achter het antwoord staan wat zij gekregen had bij navraag. En dat begrijp ik.

Zou het heel fijn vinden als het netjes opgelosd gaat worden.
Dit geeft anders toch echt een vieze nasmaak

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam.hanssen