Klacht: Extra aansluitenkosten

op 09 maart 2020 over Solcon in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je gaat een contract aan met voor glasvezel. Je tekent en tijdens installatie moet je op eens 840 euro aansluitkosten betalen omdat Solcon van te voren niet juiste gecommuniceerd heeft. En vervolgens je een rekening sturen voor. Bij overleg geven ze toe dat ze dit inderdaad beter hadden communiceren. Maar toch krijg je een rekening, dreigen met incasso en internetlijn afsluiten. Goede klant tevredenheid, maar niet heus.

Gewenste Oplossing:

Terugstorten van het totale bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Solcon

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Solcon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door basresink