Klacht: exprelio phulips hd 8854

op 16 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht een saeco exprellio hd 8854 waarvan ik tevreden ben
nu buiten garantie,goed onderhouden. En paar maanden geleden werkte het niet meer
nam er de brochure erbij ,ging opzoekingen doen via de computer.
Niets lukte.Deed het bij een selectiespecialist die gans de zaak uitpluisde
Resultaat toestel werkte niet meer door softwareproblemen voor een toestel dat 4 jaar oud is.
betaalde hiervoor 195 euro reparatiekosten
Een toestel dat niet meer werkt door softwareproblemen kan niet

Gewenste Oplossing:

Tussenkomst van philips in de factuurkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door odilon