Klacht: Zaden

op 01 juni 2013 over Exotic Garden in de categorie Tuin

Zaden gekocht op 23-3-2012 en 3 op gekomen .Prijs 12,70 Het ging om ong.100 zaden.Nu 13-3-2013 weer voor 6,40€ gekocht en niets meer gehoord.Een keer zou hij ze in April krijgen ,die zouden vers zijn,maar niets meer gehoord.Weken lang gemaild en het blijft stil.

Geld terug of zaden.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Exotic Garden

Reactie van de melder van de klacht Omigambia

7 jaren geleden - Ik zag verderop dat dit niet de eerste klacht was.Er staan er zelfs nog veel meer op een speciale site van hun.Onbegrijpelijk van zo,n grote zaak.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Exotic Garden nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Omigambia

7 jaren geleden - Hier nog veel meer klachten.Hopelijk doen jullie er iets aan. Forumoverzicht ‹ Aanverwante rubrieken ‹ Zaaien en stekken Afdrukweergave HelpRegistrerenInloggen Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl Plaats een reactie 56 berichten • Pagina 1 van 6 • 123456 Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alex_1234 op 13 apr 2012 10:05Een heel tijdje geleden (4/5 maanden geleden) heb ik zaden besteld bij dit bedrijf. Op mailtjes werd niet geantwoord en de tijd die dit bedrijf nam om te zenden was erg lang. ik heb 3 keer moeten bellen met de vraag of ze het al verzonden hadden, antwoord: ik ga het vandaag verzenden! Dat antwoord heb ik drie keer gehoord. Nadat ik eindelijk de zaden ontvangen heb heb ik ze gezaaid zoals de handleiding zegt dat het moet. Echter van de ruim 56 zaden die ik ontvangen heb zijn alleen 4 van de 6 gratis passiflora zaden uitgekomen. De overige 52 zaden zijn totaal niet uitgekomen. Aan mij ligt het niet, ik heb namelijk al 90 palmpjes gekweekt dus de ervaring is er.Nou is mijn vraag: heeft iemand ook ervaring met dit bedrijf, dus geen antwoord op mailtjes en naar mijn idee zeer oud zaad?toevoeging: ik heb 2 weken geleden een mailtje naar dit bedrijf gestuurd met mijn ervaring met deze zaden. Ook hierop tot nu toe geen antwoord! alex_1234 Berichten: 59 Geregistreerd: 01 jan 2012 19:13 Woonplaats: Delft 1 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door loowie op 13 apr 2012 11:20Ik heb er zelf geen slechte ervaringen mee, maar ik heb niet veel meer besteld dan Pertlit, 100 potjes en een klein aantal zaden. Ik weet wel dat er problemen zijn (geweest).Hier staat ook info: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=24&t=5848loowie Berichten: 292 Geregistreerd: 14 apr 2011 10:57 Woonplaats: West Brabant 19 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alex_1234 op 13 apr 2012 13:15In dat topic staat dat ik een ander email adres moet gebruiken. Ik heb mijn mailtje dus doorgestuurd. Hoop nu wel antwoord te ontvangen.Over de zaden die jij besteld hebt: zijn die uitgekomen? alex_1234 Berichten: 59 Geregistreerd: 01 jan 2012 19:13 Woonplaats: Delft 1 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door loowie op 13 apr 2012 15:25Besteld april 2011:25 Forunei zaden: 70% uitgekomen 10 Zingiber rubens: Niets uitgekomen 10 Akebia quinata: Niets uitgekomenloowie Berichten: 292 Geregistreerd: 14 apr 2011 10:57 Woonplaats: West Brabant 19 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alex_1234 op 13 apr 2012 18:59Dan ben ik bang dat het bij mij ook niets meer wordt. Iemand anders nog ervaringen? alex_1234 Berichten: 59 Geregistreerd: 01 jan 2012 19:13 Woonplaats: Delft 1 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alloo op 13 apr 2012 21:05Verleden jaar stonden ze op de plantenbeurs van Bokrijk ,en toen heb ik er ook zaden van gekocht ,en die kiemte zonder problemen.groetjes Fons alloo Berichten: 344 Geregistreerd: 04 jul 2009 16:47 Woonplaats: Mol 12 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door zezinho op 13 apr 2012 21:30ja, heb er vorig voorjaar ook eens zaden besteld. Levering was snel ( nou ja, als je 10 dagen snel kunt noemen) maar de opkomst van de zaden was noppes : 20 thrinax radiata 6 licuala spinosa 6 trachycarpus wagnerianus 25 livistonia chinensis 10 trachycarpus fortunei 25 ravenala madagascariensis 10 washingtonia robusta + 1 flesje zaadontkiemer er gratis bij. Alles volgens de regels gedaan, maar zelfs de washingtonia's die wel heel gemakkelijk kiemen als het zaad vers is, deden niks. Heb nochtans al wat ervaring met zaaien. En toen ik daarna de reeds vermelde moeilijkheden met die firma las, werd alles veel duidelijker : voor mij hoeft het bij die man niet meer, ondanks alle beloften.groeten Wilfriedzezinho Berichten: 479 Geregistreerd: 20 okt 2010 17:24 Woonplaats: 9340 smetlede (oost-vlaanderen) 30 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alex_1234 op 13 apr 2012 21:34En heb je iets van een vergoeding terug gekregen? alex_1234 Berichten: 59 Geregistreerd: 01 jan 2012 19:13 Woonplaats: Delft 1 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door johny1981 op 13 apr 2012 21:57hoi, vorig jaar ook ruim 100 zaden gekocht van verschillende planten 0% uitgekomen.waren verschillende palmen,bananen,musella,en Strelitzia reginae.+gratis kiemvloeistof levering enzo geen probleem wel niet. half jaar erna terug hetzelfde besteld bij andere leveransier 80%opkomst. ik zou niet weten aan wat het ligt (toch niet aan mij) ach, zei de banaan. ik ben werkelijk echt! een enkele keer is mijn soort wel eens recht!johny1981 Berichten: 456 Geregistreerd: 13 jun 2011 12:32 Woonplaats: lanaken 21 bedankjes Omhoog Re: Ervaringen Exogarden.nl of Exotischezaden.nl door alex_1234 op 13 apr 2012 22:45Volgens mij is al het zaad van dit bedrijf gewoon enorm oud. Als ik begin volgende week nog geen antwoord heb open ik een geshil bij paypal. Ik vind namelijk 18 euro voor 4 passiflora zaadjes iets te veel. alex_1234 Berichten: 59 Geregistreerd: 01 jan 2012 19:13 Woonplaats: Delft 1 bedankjes Omhoog Volgende Plaats een reactie 56 berichten • Pagina 1 van 6 • 123456 Keer terug naar Zaaien en stekkenGa naar: WIE IS ER ONLINE Gebruikers op dit forum: PureVision en 1 gast

Alle klachten die gemeld zijn door Omigambia