Klacht: Baggage claim verjaard.

op 01 februari 2020 over Exotic Garden in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte

Enkele jaren geleden heb een reis gemaakt met Air Arabia. De baggage afhandeling was slordig waardoor ik schade geleden had. De schade is door Air Arabia toegekend met als kanttekening dat ik het alleen bij Air Arabia in Sharjah kon collecteren. Ondertussen was ik al terug in Nederland.
Geld overmaken deden ze niet. In hun respond stond niet vermeld dat de claim verjaard haar worden na 1 jaar. Dit vernam ik pas recentelijk van hun toen een vriend bij hun langs ging.
Mijn.vraag is:
Zij hebben verzuimd te vermelden dat het na 1 jaar verjaart. Het moet fysiek gecollecteerd worden bij hun. Een gedoe voor internationale passagiers.
Kan ik een klacht bij IATA indienen?

Hartelijk dank voor de medewerking.

Drs M. A. JOEMMAN

M. 0031654321630

Gewenste Oplossing:

Als ik de claim kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Exotic Garden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Exotic Garden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maljoemnan@hotmail.com