Klacht: excursie Barcelona

op 25 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

een leuke excursie moest het zijn Barcelona met 2 uur fietsen!!!

nou dat was ons zwaar tegen gevallen, in deze bus excursie ,zaten dus 3 verschillende excursies in , !!!wat ons niet vermeld is!!!

zaten heel erg lang in de bus, omdat je andere op hun bestemming moest brengen, 2 uur fietsen ,kwam korter uit omdat tijd te kort was!!!!
geen eten ,niet ons verteld,
heel veel betaald voor deze excursie ,zeker niet prijs inhoud waard, prijs overeen komst slecht ,40,00 euro voor WAT, niks !!!! schandalig

zie hier toch wel een probleem, probleem is toch om opgelost te worden,
zou het op prijs stellen ons tegemoet te komen , vergoeding voor 2 personen , deze excursie hebben wij gedaan op vrijdag 15 sept. 2017

op de naam , Mw. Sterrenberg en Mw. Herlaar

Wij zouden tevreden zijn ,wanneer het probleem serieus genomen wordt, en er daad werkelijk iets aan gedaan wordt.

tegemoetkoming voor 2 personen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste mevrouw Sterrenberg, Wat vervelend om te lezen dat de excursie is tegengevallen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen uw klacht in behandeling en binnen 4 weken kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u namens Sunweb een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:15 geantwoord

Beste mevrouw Sterrenberg,

Allereerst vind ik het jammer om uw ontevredenheid te vernemen omtrent de excursies ter plaatse. Inmiddels heeft u contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support. Zij hebben u naar aanleiding van de klacht een passende tegemoetkoming aangeboden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Namens Sunweb wens ik u een fijne dag toe.

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door yvonne sterrenberg