Klacht: Tijdens de wedstrijd de spelregels veranderen

op 14 januari 2019 over Exact in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Exact past in het lopende boekjaar het pakket aan met allerlei zaken waar ik aan ondernemer niets aan heb. Ze factureren dus ineens 10,- meer per maand. Ik ben nergens mee akkoord gegaan dus heb netjes betaalt wat ik altijd betaal en wat emails gestuurd waar geen reactie op is gekomen. ( info.nl adres van de website )
In janauri na weer mail ook via de adminstratie de vraag in het pakket gesteld. Week later account geblokkeerd en een mail van een incasso bureau.
Exact gebeld : ja we hebben u geantwoord, maar dat kan ik niet zien want ons account is geblokkeerd. Ja klopt u heeft een betaalachterstand, nee mevrouw we hebben netjes betaalt wat we altijd betalen en daar vragen over gesteld, ja eeuh ik maak wel een klacht voor u aan.

Gewenste Oplossing:

Laat mij als ondernemer met de bestaande afspraken het lopende boekjaar afmaken of betaal mij gewoon dit boekjaar terug dan kan ik overstappen en het in een ander pakket laten invoeren.
En voer niet meer van dit soort achterlijke acties uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Exactgebruiker Tilburg