Klacht: Even in Duitsland en € 2.00 afgeschreven via voordeelblox

op 05 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

In Juni het abonnement verlengt (2 nummers) al sinds 1998 klant bij toen Libertel. Na het verlengen van het contract niet gekeken of de zogenaamde voordeelblox uitstonden, die stonden voor het verlengen van het contract altijd uit. Nu afgelopen vrijdag samen met mijn vrouw een uitje gehad met Groei&Bloei groep uit Spijkenisse met een bus. De bus reed via Duitsland om daar even te lunchen. Wij kregen wel een sms dat we in Duitsland zaten. De telefoons zijn niet gebruikt voor data en/of bellen in Duitsland, alleen maar om te kijken naar de bewuste sms. Thuis gekomen van een leuke dag even naar het verbruik gekeken van de telefoon wat data en tel.kosten betreft via de Vodafone app. Tot onze grote verbazing was er bij kosten buiten de bundel €2.00 geboekt bij beide telefoons. Dit is echt onzinnig!

2x € 2.00 van de rekening af.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door betty 007