Klacht: EVA register

op 22 juli 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

Hallo, ik zit met het volgende probleem. Ik ben inmiddels al 7 jaar geleden door de ABN-AMRO geplaatst in het EVA register. Hierdoor kan ik geen hypotheek aanvragen. Ik heb begrepen dat deze registratie maximaal 8 jaar duurt. Aangezien dit al 7 jaar geleden is, vroeg ik mij af of het mogelijk is om mij uit deze registratie te halen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik weet namelijk niet waar ik dit bericht moet plaatsen. Ik hoor het graag.

Het verwijderen van de EVA registratie.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

8 maanden geleden - Hallo Mario, Ik kan me voorstellen dat je dan graag zo snel mogelijk uit het register verwijderd wordt. Het klopt dat de de registratie in het EVA register na 8 jaar vervalt. Het is niet mogelijk deze registratie eerder te laten vervallen. Ik wil je dus vragen nog even geduld te hebben. Als je het niet eens bent met de registratie, dan kun je via onze website of telefonisch via 0900-0024 een klacht indienen. Als blijkt dat de registratie onterecht is, zullen we deze verwijderen. Als je hierover telefonisch contact wilt, laat me dit dan weten. Met vriendelijke groet, Webcare ABN AMRO Mw Rietdijk

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 04 augustus 2016 om 07:24 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare op 22 juli de klacht in behandeling genomen. Wij hebben via dit forum uitleg gegeven over de EVA registratie. Aangezien wij geen reactie meer hebben gehad vanuit de klant, sluiten wij hier de klacht. Natuurlijk kan de klant bij vragen altijd contact met ons opnemen via 0900-0024.

Alle klachten die gemeld zijn door MarioB
x