Klacht: Afhaalpunt die weigert pakket terug te sturen met barcode

Patenpat op 11 april 2025 over Euroshop Middelkerke België in de categorie Handelsondernemeing

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via Bol een pakket afgehaald in het afhaalpunt Euroshop Middelkerke in België. Daar het pakket niet voldeet heb ik het dezelfde dag terug aangeboden in hetzelfde afhaalpunt.
Ik heb de instructies gevolgd op de site van Bol.com waar men mij zei dat ik met een barcode mij in het afhaalpunt kon aanbieden voor het terugsturen van het pakket en men zou daar dan de retoursticker/blad afprinten op op het pakket te bevestigen. Echter weigerde ze daar dit te doen op deze manier, ik moest zelf het retourticket op het pakket bevestigen. Heb dan duidelijk gemaakt dat ik zelf geen printer heb en dat ik instructies gevolgd had op jullie site. Men heeft mij dan gezegd dat het bij hen niet kon, dat de info op jullie site niet correct was, en verder nog andere uitvluchten om toch mijn pakket op die manier niet te moeten ontvangen. Heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet tevreden over ben en ik dit ging melden bij Bol. Nadien dan naar Bpost gegaan waar men het wel aanvaard heeft op deze manier.

Gewenste Oplossing:

Dat info op jullie site aangepast wordt wanneer ik voor retourneren van een pakket met een barcode op gsm niet terecht kan bij hen of dat wanneer ze contractueel hiertoe verplicht zijn, hun hierop wijzen zodat we in de toekomst hiervoor toch bij hen terecht kunnen.
Kan u mij ook laten weten wat het resultaat wordt van bovenstaande ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Euroshop Middelkerke België

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Euroshop Middelkerke België nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patenpat