Mijn Klacht:
Wij zijn sinds augustus 2012 klant van Euphony en wij krijgen steeds hoge rekeningen….wij hebben een 3in1 pakket van 46 euro en een Anytime abonnement van 7,50 (ONBEPERKT BELLEN NAAR VAST BINNEN NEDERLAND) maar nu blijkt het zo dat steeds op het factuur bij elk vaste lijn gesprek er 0,63 cent start tarief word gerekend terwijl er nergens staat dat je dat moet betalen in het Anytime abonnement er staat nergens iets bij en er staat duidelijk onbeperkt en voor mij is onbeperkt dat er geen kosten bij komen….dat je nou 0900 en 0800 en mobiele nummers moet betalen dat begrijp ik dat weet je van te voren ook wel maar dat hun op deze manier geld van je af troffelen maakt mij woedend…..Ik heb al meerdere malen contact met ze op genomen en gemailt maar de mails worden niet beantwoord…..Inmiddels word mij gezegd als u het er niet mee eens bent dan koopt u uw contract toch lekker af mevrouw……Ik vind dat dit bedrijf niet meer klanten mag krijgen want mensen die geen problemen en schulden hadden krijgen dat nu wel door Euphony…..het is een bedrijf dat niet klantvriendelijk is en dat niet helpt mee te zoeken naar een oplossing……wij hebben een abonnement van 55 euro per maand en hun sturen steeds facturen van 107 omdat er steeds start tarieven worden gerekend en wij wisten tot vandaag niet eens dat dat gedaan werd……
MENSEN PAS OP WORD GEEN KLANT VAN EUPHONY….EUPHONY ZORGT VOOR VEEL PROBLEMEN EN LOSSEN ZE NIET OP
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat euphony de start tarieven crediteer omdat onbeperkt onbeperkt is en niet toch geld proberen te krijgen
euphony heeft geen recht om dit ons en andere mensen aan te doen.....euphony moet voor hun fouten boeten en euphony verdient het niet om open te mogen blijven en klanten te blijven krijgen
