Mijn Klacht:
Ik heb nog nooit zo’n rampzalige ervaring gehad met een bedrijf als met Eufy. Na de aanschaf van de RoboVac L60 Hybrid SES begon de ellende direct. Mijn eerste apparaat werkte niet naar behoren en werd vervangen, maar wat kreeg ik? Een compleet verkeerd model! Na wéér contact met de klantenservice kreeg ik alsnog het juiste model, maar ook deze was defect en functioneerde niet zoals beloofd.
In minder dan zes maanden tijd heb ik meerdere keren een vervangend apparaat ontvangen, en elke keer bleek er weer iets mis te zijn. De stofzuiger dwaalt doelloos rond en lijkt geen idee te hebben waar hij is. Ondanks uitgebreide communicatie met de klantenservice, inclusief het opsturen van foto’s en video’s zoals gevraagd, komt er nauwelijks beweging in de oplossing.
En dan de grootste schande: na al deze mislukte pogingen beweert Eufy doodleuk dat ik het apparaat meer dan zes maanden probleemloos heb kunnen gebruiken – pure onzin! Als ‘oplossing’ bieden ze slechts 70% terugbetaling in plaats van de 100% waar ik wettelijk recht op heb. Dit druist niet alleen in tegen consumentenrechten in Europa, maar wekt ook de indruk dat dit een bewust verdienmodel is voor Eufy: ondeugdelijke producten verkopen en klanten afschepen met gedeeltelijke terugbetalingen.
Mijn advies? Koop NOOIT iets van Eufy. Dit bedrijf is totaal onbetrouwbaar, biedt waardeloze service en respecteert zijn klanten niet.
Eufy SlechteService Consumentenbedrog KoopGeenEufy
Gewenste Oplossing:
100% geld terug en hun defecte stofzuiger terug sturen
