Klacht: EU bundel blijft aanstaan na 1/7 en youfone brengt kosten in rekening

op 02 augustus 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 abbo’s bij Youfone. Voor 1/7 waren we heel voorzichtig met gebruik in buitenland, en hadden de EU bundel aanstaan om op die manier kosten te besparen. Per 1 juli zijn de kosten in de EU gewoon onderdeel van de normale bundel. Echter Youfone brengt gewoon de Eu 2,- per dag in rekening voor de EU bundel. Zonder waarschuwing of mededeling vooraf. Nu (te laat) uitgezet. Youfone weigert te crediteren.

Gewenste Oplossing:

na creditering van EU bundel kosten na 1/7 voor beide nummers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sdlw3