Klacht: eu bundel

op 18 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben van 4 tot en met 16 aug in Cyprus op vakantie geweest. Na de landing heb ik internet aangezet en na 10 min kreeg ik een melding dat de kosten buiten de bundel op liepen. Meteen internet uitgezet en op de site van youfone gekeken, hoe dit kon. Cyprus valt binnen de eu dus dat was vreemd. Na 15 sept. zou ik kunnen bellen omdat dan de factuur verstuurd was. Nu blijkt dat mijn mobiel contact heeft gemaakt met een paal in Turkije. Maar daar ben ik niet geweest. Hier heb ik 3 x telefonisch contact over gehad, maar youfone zegt. JAMMER DAN!!! op hun site staat dat cyprus eu is en niet alleen noord of zuid cyprus. En nu zeggen ze eigenlijk hier kunnen we niets aan doen, maar ik blijf erbij dat ze dan duidelijk op de site moeten zetten, Noord cyprus valt niet in eu. of nu klantvriendelijk zijn en coulant zijn in mijn rekening. Maar ze zeggen, jammer dan ….ik krijg ook geen meerdere aan lijn, waardoor ik nu dus echt woedend ben. Als ze coulant waren en het op een fatsoenlijke manier willen oplossen, was ik graag bij youfone gebleven, maar op deze manier wil ik geen abonnement meer van youfone.

Wilma Cuijten

Als ze coulant zijn in mijn rekening en de kosten buiten de bundel ( die er eigenlijk niet kunnen zijn want cyprus valt in de eu) laten vervallen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 19 september 2017 om 09:21 geantwoord

Heeft op 19 september 2017 om 17:10 geantwoord

Makkelijk! Ze moeten niet op de site zetten dat Cyprus in de eu bundel valt, terwijl een groot gedeelte hier niet onder valt. Als dit wordt vermeld op hun site, ben ik tevreden maar niet als ze hier achteraf mee komen. Verwacht dat er veel mensen gefopt worden. Had een coulance verwacht door korting op mijn factuur te geven! Ik blijf erbij dat hun niet de goede info bieden op de site. Voel me belazerd

Alle klachten die gemeld zijn door wilma46