Klacht: EU bundel

op 24 juli 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kregen de facturen van Youfone en daar stond op dat de EU bundel die wij nog hadden aanstaan is gefactureerd (ook nadat de nieuwe EU regels van kracht zijn ingegaan). Uitleg van Youfone is dat de EU kosten eerst uit de EU bundel gaan en daarna uit je eigen bundel. Volgens mij is dit in strijd met de nieuwe EU regels. Ik denk dat ze daar zelf ook achter zijn gekomen omdat per 18 juli de EU bundel niet meer bestaat. Inmiddels zit ik wel met een rekening die ongeveer 90€ hoger is dan normaal. Weet iemand of Youfone in deze handelt in strijd met de nieuwe EU regels?

Gewenste Oplossing:

Dat de kosten van de EU bundel niet in rekening worden gebracht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 25 juli 2017 om 17:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door karll