Klacht: etiket niet kunnen printen

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

etiket niet kunnen printen
er kwam een foutmelding
error

Gewenste Oplossing:

graag zsm alsnog etiket kunnen printen en pakketje versturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

Helaas is het momenteel niet mogelijk het label reprinten, daarom adviseren wij u om via onze website een nieuw label
aan te maken. Wij werken er had aan om het probleem zsm op lossen.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Martina Birk