Klacht: Eticket komt niet

op 01 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Net een eticket gekocht voor Delfsail, op het laatste moment, want je weet maar nooit, Krijg ik hem niet in mijn email. Gebeld met het 0900 (= betaald) nummer, blijkt het wel tot 2 uur te duren voordat je je eticket krijgt. Dit staat nergens vermeld als je hem besteld.
Ik vind dit echt waardeloos. Stel dat je die eticket nu direct nodig hebt.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn eticket nu in mijn mail krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 juli 2016 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Erna,

Helaas zijn er vanmorgen technische problemen met het e-ticket geweest. Op dit moment is het e-ticket uit de verkoop gehaald. Deze zal ook niet weer terugkeren.

Indien je het e-ticket al betaald hebt, maar niet ontvangen, kun je via deze link het geld terugvragen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact.htm. Advies is om een normaal retourkaartje te kopen. Het teveel betaalde bedrag kun je via dezelfde link terugvragen. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jade030688