Klacht: De manier waarop ik word benaderd door Etentjeveilen.nl

op 28 augustus 2015 over EtentjeVeilen.nl in de categorie Websites

Ik heb deze site al diverse keren benaderd.
Ik had de avond tevoren een veiling gewonnen, maar deze werd niet in mijn account geplaatst, de eerder keren waren: Voucher uit mijn account, en korting niet verrekend.
Als je daar een email op verstuurd, krijg je een belachelijk antwoord op door Dhr ?? RAY.
En een ene Ray voelt zich iedere keer persoonlijk aangevallen.
Lees bij gevoegde email verkeer.

Ik ben niet zo blij met de toon waarop je EtentjeVeilen.nl aanspreekt.
Dit is ook niet de eerste keer (zag ik in mijn mailbox) en je zult hebben gemerkt dat ik op hetzelfde niveau terug reageer.
Namelijk als een idioot.
Goed om te weten dat ik ook heel vriendelijk en behulpzaam reageer als mensen normaal iets vragen.

Excuses van die Ray.
En het oplossen van hun probleem.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EtentjeVeilen.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EtentjeVeilen.nl in behandeling genomen

Bericht van EtentjeVeilen.nl

4 jaren geleden - Uit de geplaatste tekst blijkt ook de manier waarop de klager begonnen is te reageren. Overigens heeft deze persoon al een verleden met EtentjeVeilen waarbij ook onbehoorlijk een verzoek is ingestoken. Als meneer een excuus wilt, kan hij de spreekwoordelijke boom in. Andersom is een excuus meer op zijn plaats.

Bericht van EtentjeVeilen.nl

4 jaren geleden - We hebben onze advocaat ingeschakeld om uit te zoeken wie wij kunnen gaan dagvaarden voor Smaad en Laster volgens artikel 261 van het Wetboek. Of dat de klager of Klacht.nl is of beide. Niet alleen is er sprake van Smaad en Laster, maar ook van het integraal publiekelijk plaatsen van vertrouwelijk e-mail verkeer.

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Dit is de reactie van die Ray: "Of zal ik nog meer leuke teksten schrijven zodat je ze achterbaks op Klacht.nl gaat zetten. Doe maar lekker!". Ik weet niet hoeveel energie hij hierin blijft steken?? Deze Ray, moet zijn energie steken in het oplossen het probleem van Etentjeveilen.

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Even nog een reactie. Zo ben ik begonnen met de eerste email: "Goedemorgen. Hoe kan het toch zo zijn dat ik bij Etentjeveilen meer dan gemiddeld aan de email moet? Voucher uit mijn account, korting niet verrekend en nu mijn gewonnen veilig niet in mijn account, om te kunnen afrekenen en te kunnen gebruiken. Ik vind dat Etentjeveilen zijn zaak op order moet hebben. Met vgr Evert.".Je moet bij deze site heel goed op je account blijven letten.

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Nu na meer dan 24uur staat mijn gewonnen veiling nog steeds niet in mijn account bij ETENTJEVEILEN.NL. ROY, SCHIET OP MAN EN LOST HET OP.

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Vandaag een email gekregen van Etentjeveilen. Hadden een storing, gewonnen veiling na 3 dagen in mijn account. Gaat wel van 2 maanden geldigheid af. Maar we (of zij) hebben toch nog steeds een twist punt, RAY, de klantgerichte eigenaar?? of de RAY die zich uit naam van Etentjeveilen gedraagt als een .... De Ray die zich als een prooidier gedraagt. Geen excuses, prima,maar dan ga ik overwegen om het openbaar te maken bij de nodige instanties. Ik hoop dat deze RAY zijn belofte nakomt en zijn advocaat nog stuurt. Deze persoon hoort niet thuis op een afdeling klantenservice.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EtentjeVeilen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Naar mijn mening is de klacht niet helemaal opgelost. Je kunt wel na 3 dagen de gewonnen veilig alsnog in mijn account zetten,maar dan verwacht ik dat dan ook de begindatum word van de 2 maanden geldigheid van de bon. En hoe zit dat met die RAY,de klantvriendelijkheid van deze meneer? Hij gaat voor mij hier niet mee weg komen. Met vriendelijke groet Evert.

Reactie van de melder van de klacht Evert.

4 jaren geleden - Marjan van Etentjeveilen heeft uiteindelijk de klacht opgelost. Bedankt voor de situatie. Maar meneer Ray ( of wie het ook mag zijn) moet echt een cursus "KLANTVRIENDELIJKHEID" volgens en als dat dan niet aanslaat naar de Psycholoog. Ik zou niet blij zijn met zo'n meneer op de klantenservice. Met vgr Evert.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert.