Klacht: Wasstraat Zeddamseweg 45 7075 ED Etten

OntevredenKlant999 op 12 december 2016 over Esso in de categorie Tankstations

Geachte heer/mevrouw,

Naar de wasstraat bij de Esso in Etten ging ik allang niet meer, omdat mijn auto daar niet schoon werd. Nu hoorde ik dat ze een nieuwe wasstraat hadden en wilde ik het toch weer eens proberen en heb dat ook tegen de medewerker gezegd. Dit was donderdagochtend 8-12-2016 om 10:14 uur. Eerst heb ik een volle tank benzine getankt. Ik heb gekozen voor het op een na beste wasprogramma. Ik wilde de velgen vooraf inspuiten, dus ik gooi 50 cent in het apparaat, spuit een velg in en bij de tweede velg stopt het apparaat. Ik naar binnen en kreeg 50 cent terug. De man was niet erg behulpzaam. Ook kreeg ik te horen dat ik mogelijk achterwaarts de wasstraat weer uit moest omdat de deur defect was, maar die hebben ze ’s winters altijd dicht.
Mijn auto in de wasstraat gezet en laten wassen. Deze kwam er niet schoon uit, diverse stukken waren nog vuil. Met een paar doekjes heb ik het vuil verwijderd, deze werden gitzwart. Weer naar binnen, op mijn beurt gewacht en de medewerker de zwarte doekjes laten zien. Zijn antwoord was dat hij er nooit klachten over had. Ik zei dat dit dan de eerste was. Ook nam hij niet de moeite om even naar mijn auto te kijken.
Nu heb ik ruim € 10,00 betaald voor een wasprogramma en nog een vuile auto.
U zult begrijpen dat ik niet tevreden ben en daarom bij de Esso in Etten niet meer ga tanken of wassen.

Wanneer ik te horen krijg: Niet goed, geld terug en dat de medewerken de moeite zou nemen even naar de auto te kijken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door