Klacht: Essentiële onderdelen niet in garantie inbegrepen

op 01 juni 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Ik heb iets over een jaar geleden een bosch schuurmachine psm 200 aes gekocht ij bol.com. Enkele malen gebruik van gemaakt, echter vrij gauw gingen de schuurplateau’s stuk, de klitteband liet de schuurpapier los en er kon geen ander schuurpapier op, deze lieten ook los. Een schuurmachine zonder schuurplateau is onbruikbaar. Ik heb de schuurmachine met een reparatiemelding bij bol.com ingediend. De reactie was dat BOSCH de reparatie niet onder garantie vindt vallen.
Dit vind ik absurd. Bosch levert een machine met ondeugdelijke onderdelen en vraagt dan geld om het goed te maken.

ik wil dat Bosch een complete schuurmachine onder grantie repareert inclusief de schuurplateaus. Zonder is de machine anders onbruikbaar. dit kan niet de bedoeling van Bsch zijn, ook niet dat ik steeds moet betalen als de schuurplateaus kapot gaan en dat is snel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith-Josephine