Klacht: Error 1110

op 19 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds zondag ben ik al bezig om via de horizon box tv te kunnen kijken, helaas zonder succes tot heden. Nu na 4 dagen nog steeds geen tv.
Zondag voor de eerste keer contact gehad, na aansluiten van de horizon box kreeg ik een 1110 melding. Hiervoor moest ik contact opnemen met Ziggo….Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg een keurige dame aan de lijn die mij probeerde te helpen, helaas na ongeveer 45 min (en al 20 minuten eerder in de wacht te hebben gestaan) werd de conclusie getrokken dat ze dit zelf niet kon verhelpen. Er schijnt een verkeerde regiocode te zijn geregistreerd in hun systeem die niet overeenkomt met de horizon box die ze mij toegestuurd hebben. Een administratieve fout aan hun kant werd gezegd en een andere afdeling moest dit gaan omzetten. Hiervoor heb ik het serienummer van de box moeten doorgeven en werd het in een ticket doorgezet naar de betreffende afdeling.
De tijd (SLA) die hiervoor staat zou max 72 uur zijn.

Nu heden ochtend maar weer eens gebelt want ik heb nog steeds geen tv, noch terugkoppeling ontvangen. Ik kreeg een jongeman aan de lijn die de ticket ging nakijken….hij kwam tot de conclusie dat er een verkeerd serienummer was doorgegeven door hun aan de betreffende afdeling. Inmiddels wordt mijn geduld enorm op de proef gesteld….maar het zou nu goed moeten komen, normaal gesproken is dit binnen 2 uur verholpen…..De beste jongen maakt nog wel even een nieuw ticket aan, blijkbaar kan dat niet via de oude ticket die er al was….tevens belooft de jongen mij nog even om dit in de gaten te houden…
IK had dus verwacht na twee uur tv te kunnen kijken…..helaas…nu ruim 6 uur verder nog steeds geen tv. Ik weer bellen…
Lang verhaal kort…ik krijg te horen dat er een nieuw ticket is aangemaakt en daar zit ook weer een SLA op van 72 uur…GRRRRRRRRRR….Inmiddels in alle staat nu dus…wat een onprofessionele club….Wat heeft een SLA dan nog voor een zin mensen?? ZO kan ik ook de boel bedonderen en beïnvloeden ja….

Ik mag nu dus nog eens 72 uur wachten en maar hopen dat het dan binnen die 72 uur opgelost is.

Ziggo jullie worden bedankt.

Gewenste Oplossing:

Ik kan er niet bij dat een partij als ZIGGO zijn klanten op deze manier behandelen. Als er nou sprake zou zijn van een echt technische storing dan zou ik nog begrip kunnen opbrengen waarom ik moet wachten op een oplossing. Nu is doodleuk verteld dat het om een administratieve handeling gaat die normaal door een automatisch proces wordt afgehandeld maar in mijn situatie even handmatig moet.
Ik ben tevreden als ik tv kan kijken en ze prioriteit geven om dit op te lossen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mischablankestijn