Klacht: Ernstige nalatigheid en kindermishandeling door de William schrikker stichting

Vader die vecht voor zijn kinderen op 07 april 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

De medewerkers van de WSG lossen niets op.
Mijn kinderen worden hiervan de dupe.
Na in 2016 een jaar een gezinsvoogd te hebben gehad is deze in december 2016 verleng voor een half jaar. Door de rechter is toen de jeugdzorg werker verweten waarom een aantal dingen niet duidelijk waren. Zoals waarom niet onderzocht was of het nog langer mogelijk was of het nog wel mogelijk was dat mijn zoon nog bij mijn ex woont.
Daar moest peper in de reet zei de rechter letterlijk.
Na een half jaar moest hier duidelijkheid over zijn nu.
Dan gebeurd er voorlopig 2 maanden niks!
Totdat het zover is dat de politie mij belt dat ik meteen mijn dochter moet komen halen bij mijn ex!!
Dan stapt de politie naar Veiligthuis. En pas dan komt de WSG groep met doodleuk dat ze toch wel waren gekomen!! Waarom was de rechter zo stellig dat er echt actie moest komen? Dat was omdat mijn zoontje niet de juiste sturing krijgt bij mijn ex!! Dat hij daar nog alleen achter de tablet hangt!!! Daar is nu 7 april 2017 nog niet eens iets aan gedaan. Nog geen enkel gesprek over geweest met de WSG helaas niks.
Wel is door WSG voor en naschoolse opvang geregeld voor mijn dochter op dagen dat ze normaal niet bij mij was. Wat ze al die tijd sinds de politie mij haar op heeft laten halen al is trouwens.
Als vader mag je het gewoon oplossen ondanks druk werk en allerlei problemen bij mijn ex.
Maandag kreeg ik een mail van mevrouw van Acquoi dat met ingang van deze week ik woensdag morgen mijn dochter voor school naar vso kan brengen. Donderdag voor en na school ook.
Woensdag sta ik voor een dichte deur. Maar rond 11 uur krijg ik een mail met daarin dat het geregeld in donderdag kan het ingaan. Of er maandag niks is gezegd!! Excuus nee hoor.
Donderdag middag 17:30 krijg Ik bij de BSO te horen dat de opvang per direct is.
Mevrouw van Aquoy weet dit , overlegd niks met mij. Informeerde mij niet.
Buiten dat is het wel duidelijk hoe de verhouding tussen BSO en haar is. BSO doet dit heus niet zonder reden!!
Ik blijf ongeinformeerd achter. Na herhaaldelijk bellen met mevrouw van Aquoy en het algemeen nr. Wat trouwens er net zo goed niet kan zijn want daar kan ik net zo goed onze kat voor inzetten want die zal het ook niet oplossen en net als zei alleen zeggen dat ze niks kan betekenen.

Mevrouw van Aquoy hoeft wederom geen excuses te maken. Geeft er allerlei draaien aan, is nergens verantwoordelijk voor. Ook niet dat opvang geregeld is terwijl ze al weken een planning hiervoor heeft gemaakt.
Ook nog hele verhalen, en wat ik zeg daar luisterde ze niet naar.
Ik zorg nu al 2 maanden dat het beter gaat met mijn dochter, ik ben er altijd voor haar. Ze mag altijd bij me zijn. Ondanks dat ik ook moet werken.
Maar een stelletje onbekwame hulpverleners weet het beter.
Ik ben nu 2 stukjes uur aan het rond bellen.
Weet al precies hoe het zit. Nog een telefoontje en dan denk ik dat Lotte maandag gewoon weer welkom is bij de BSO.
Het is NL. Zo dat de gemeente per meteen een mail doet naar de BSO waarin ze bevestigen garant te staan voor de kosten.
Iets wat de WSG groep in de vorm van mevrouw de Bont vorig jaar en Mevrouw van Aquoy gewoon als normale mensen hadden kunnen vragen aan de gemeente.
Het gaat er trouwens gewoon over dat de rekeningen niet betaald worden door de SVB omdat deze niet uit gebreid genoeg zijn.
Niet meer en niet minder.
En dat voor een domme vader gewoon opgelost worden met een paar telefoontjes die niet eens de weg weet waar hij moet zijn!!!

De nalatigheid naar mijn zoon neem ik zeer hoog op!! Dit ga ik aanmerken als kindermishandeling!!
Nalatigheid en verwaarlozing ondanks opdracht van de rechter zal dit zeker bevestigen!!!

Dat mijn kinderen een stabiel leven gaan hebben.
Het kan niet zo zijn dat de rechter december 2016 zegt dat voor mijn zoon door WSG bepaald had moeten zijn of het nog wel goed is bij moeder te wonen. De rechter daar nog een half jaar voor geeft en de WSG daar tot 7 april 2017 nog niks mee heeft gedaan!!! Vervolgens op vakantie gaat en in mij opnieuw de papieren naar de rechter stuurt. Als ik daar wat over zeg wordt ze boos en zegt dat ze er mee stopt naar deze week 2 x ernstig in gebreke te zijn gebleven.
Als ik vervolgens een paar telefoontjes pleeg weet ik waar de kous knelt en even later is het opgelost.
Iets waar de WSG heel 2016 mee bezig is geweest!! Waar ik heel vaak vragen over heb gesteld. Wat ze dus gewoon niet doen!!!!
En daarover dus liegen!!!!
Dat ze niet continue door allerlei hulpverleners ondervraagd worden en ze niet meer weten wat ze wel of niet moeten zeggen. Mijn zoon sluit zich er helemaal voor af voor de hulp.
Mijn dochter gaat een verhaal verzinnen en verteld dat omdat ze bang is iets fout te zeggen.
Dat ik medewerking mag ervaren van jeugdzorg werker.
Dat afspraken worden nagekomen.
Als dingen naar buiten toe door mij geregeld kunnen worden.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 10 april 2017 om 13:39 geantwoord

Geachte heer Aanholt,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 7 april 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Vader die vecht voor zijn kinderen

Heeft op 15 april 2017 om 13:49 geantwoord

Ik lees dat er contact wordt opgenomen
Maar dat gebeurd dus niet!!!!!
Iets wat heel herkenbaar is bij de William Schrikker groep!!!
Het maakt blijkbaar niet uit dat het over kinderen gaat en dat deze overal de dupe van worden blijkt ook nu weer.
Het draait gewoon om hun.
Dat we in december bij de rechter zaten en deze heeft opgedragen aan de William Schrikker groep dat er in dit half jaar duidelijk moest worden wat in december 2016 bekend had moeten zijn maakt blijkbaar niets uit!!
Peper in de reet zei de rechter letterlijk.
En dan zit met met een rood hoofd aan te horen. En vervolgens doen ze gewoon nog niks. Afwachten tot begin februari de politie belt dat vader zijn dochter moet komen halen bij zijn ex. De politie gaat naar de Kinderbescherming. Die schud de William Schrikker groep wakker!!!
Daar mag je niks van zeggen natuurlijk als vader.
Verwaarlozing van kinderen is ook kindermishandeling!!! En dat doet de William Schrikker groep dus.
Nu 15 april is er nog steeds niks gedaan tav mijn zoon. In december had al duidelijk moeten zijn of het nog wel verantwoord is dat hij daar de helft van de week is.
Nog geen woord is hier over gesproken door de William Schrikker groep!!!
En ja wat verwacht je dan nog als ze zeggen contact met je op te nemen na een klacht.
Ze sturen hier gewoon een zoethoudertje. Maar doen dus niks!!!

Alle klachten die gemeld zijn door