Klacht: Erg slechte service

op 11 september 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Tijdje geleden(binnen de garantietijd) een NVIDIA Shield TV gekocht. De rechter joystick van de controller hapert. Melding gedaan bij Coolblue en ik koN de controller voor een check terugsturen. Ik hoefde de Shield TV en bijbehorende appartuur niet mee terug te sturen. Lijkt me logisch, als de afstandbediening van de tv stuk is stuur je niet ook de tv mee retour. Na 2 weken wachten moest ik toch nog het hele pakket opsturen. Dit vond ik geen goed idee, daar er op internet precies staat beschreven door NVIDIA wat het probleem is. Terugsturen naar verkooppunt, Coolblue , die vervolgens de controller kan omruilen. Ik ben door 7 verschillende personen van Coolblue met een kluitje het riet ingestuurd. Nu zie ik dat het apparaat niet meer door Coolblue wordt geleverd. Moraal van dit verhaal; KOOP NOOIT IETS BIJ COOLBLUE. GROTE KANS DAT BIJ EEN DEFECT JE NAAR JE POEN OF OPLOSSING KAN FLUITEN

COOLBLUE MOET DE DEFECTE CONTROLLER RUILEN BIJ NVIDIA EN MIJ EEN GOEDWERKEND EXEPLAAR STUREN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 18 september 2018 om 21:18 geantwoord

Beste meneer Kerkman,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel vervelend dat één van de controllers niet meer werkt. We hebben nog een keer een blik geworpen op het verloop van de reparatie.

Je hebt eerst alleen de defecte controller naar ons geretourneerd. Na ontvangst hebben wij jou laten weten dat wij alle onderdelen nodig hebben om de reparatie verder uit te voeren. Je hebt geantwoord dat je de reparatie via de fabrikant wilt regelen. Wij zijn helaas niet in staat om alleen de controller te vervangen. 5 september heb je de controller onhersteld retour ontvangen.

We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en je de situatie met de fabrikant hebt opgelost. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons direct weten door contact op te nemen met onze Klantenservice-afdeling.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door ErikKer