Klacht: Er wordt geld geincasseerd, terwijl ik geen contract meer heb

op 07 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 09-03-2015 hebben wij een abonnement bij KPN. De kern van onze klacht is dat wij financiële schade hebben doordat de overstapservice niet heeft gefunctioneerd, omdat in de tussentijd ZIGGO ook geld van onze bankrekening heeft afgeschreven. Het abonnement bij ZIGGO is door de overstapservice van KPN niet goed opgezegd of ZIGGO heeft de melding niet goed verwerkt. Ik zit er nu tussenin.

Gewenste Oplossing:

Ik wil geen automatische incasso meer van ZIGGO en mijn geld terug, omdat ik bij KPN zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sam_schoonus