Klacht: Er is geen geactiveerd account gevonden voor het verstrekte e-mailadres.

op 22 februari 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik ben helemaal klaar met H&M. Ik ben jarenlang een trouwe klant geweest en ik koop er regelmatig mijn kleding zowel in de winkel als op de site, maar wat mij nu weer overkomt dat slaat echt alles.

Ten eerste net als zoveel anderen mensen kon ik niet meer aanmelden op de vernieuwde website/ app met mijn klantennummer. Na heel wat gezeik is het mij gelukt om mij alsnog aan te melden voor de site. Na de eerstvolgende update van de app lukt het mij wederom niet om in te loggen. Op de site lukte het mij wel, toen heb ik vervolgens mijn wachtwoord opnieuw ingesteld. Resultaat is dat ik nu niet meer op de site of app kan. En als ik aangeef op de site dat mijn wachtwoord vergeten is (dat overigens niet het geval is, maarja je moet wat hé) dan krijg ik de melding:

Er is geen geactiveerd account gevonden voor het verstrekte e-mailadres.
Voer het e-mailadres in dat je bij het aanmaken van je account hebt gebruikt en wij sturen je een link waarmee je je wachtwoord kunt resetten.

Daaag, betaal mijn rekening en ben er klaar mee.
Sinds de oh zo nieuw h&m een flinke dip in de kwaliteit en service. Misplaatst allemaal en ik vind het geen stijl dat je je klanten zo behandeld. Als het zo moet, hoeft het niet meer voor mij.
De nieuwe h&m site is alles behalve laagdrempelig en geeft een heel nieuw betekenis aan service namelijk los het allemaal zelf maar op.

Voorbij een punt van tevredenheid. Ik weet niet hoe dit opgelost moet worden. Begin maar bij toegang verschaffen van mijn account.

Reactie van de melder van de klacht laya88

1 jaar geleden - Tot op heden nog niks gehoord van de h&m. Ik heb me voorgenomen om niks meer te bestellen en kopen im de winkel tot het is opgelost. Niet alleen kost het mij punten. Het is vooral erg klantonvriendelijk en getuigd van nul kwaliteit en service. Aangezien ik niet in mijn account kan (en nog belangrijker niet de enige ben) lijkt het mij verstandig om deze klacht serieus te nemen en er wat aan doen.

Alle klachten die gemeld zijn door laya88