Klacht: Er is geen bus gekomen.

op 12 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij stonden hier met 11 man om 08:51 klaar om de bus 28 te pakken die vanuit Doetinchem om 09:01 zou vertrekken, maar er is geen bus komen opdagen.
Hierdoor moesten we een bus later pakken en waren we allemaal te laat.

Gewenste Oplossing:

Zorg dat er altijd een bus komt,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Jaico123, Wat balen dat de bus niet kwam opdagen. Wat is je opstaphalte en je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jaico123

2 maanden geleden - Hallo, Wij stappen op bij "bushalte station, Doetinchem" en stappen uit in "bushalte dru industriepark, Ulft" Gr Jaico

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jaico123,

We hebben de klacht intern doorgestuurd en daaruit is gebleken dat de bus helaas defect was waardoor deze is uitgevallen.

We willen je oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jaico123