Klacht: Er is 10 euro afgeschreven bij mij

op 07 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik kijk naar mijn rekening en opeens zie ik iets van ayden dat diegene periodiek 10 euro gaat wegnemen van mij ik heb geen idee wat dit is graag mijn geld terug ! Contact gegevens 0658822968 email tristanbob@live.nl

Ik will mijn geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 00:45 geantwoord

Geachte Tristan Grozdic,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com