Klacht: Slordige en foutieve administratie waardoor ik moet betalen voor wat ik gerourneerd hebt

klachtvanem op 06 juli 2023 over Epplejeck in de categorie Sportwinkel

(Hou uw aandacht erbij, want dit lijkt wel een soap)

Eind mei 3 rijbroeken besteld en 2 zelfde shirts maat 36 en 38.

Voor de bezorging kreeg ik bericht dat 1 rijbroek niet geleverd kon worden.

De 1e bezorging bevatte 2 rijbroeken en shirt maat 36.

Het shirt maat 36 paste goed, maar het materiaal beviel me niet. Dus heb ik de klantenservice gebeld, om het bestelde shirt maat 38 te annuleren indien mogelijk. Dat kon, en hiervan kreeg ik per mail een bevestiging.

1 Rijbroek gehouden. Retour: 1 rijbroek en shirt maat 36.

Een paar dagen later ontving ik shirt maat 38. En de volgende dag weer een shirt maat 38. Hierover gemaild en beide shirts in 1 pakket geretourneerd.

Nu blijkt dat in de administratie is vermeld dat in de eerste retournering shirt maat 38 zat – terwijl ik die nog niet eens in huis had!

Volgens de administratie heb ik shirt maat 36 dus in huis. Ik heb de totale factuur voldaan en krijg het geld voor dit shirt niet terug betaald.

Hierover via mail diverse keren over en weer contact, maar men blijft erbij dat ik shirt maat 36 heb.

Ik wil het geld terug dat ik heb betaald voor een shirt dat ik niet gehouden heb.
En een gemeend excuus voor alle tijd die dit me heeft gekost. Fout op fout op fout heeft Epplejeck gemaakt, die ik zelf heb moeten oplossen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epplejeck over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtvanem