Klachten over Envoy Services Limited

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Envoy Services Limited zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Envoy Services Limited in de categorie Betalingsdiensten

6 klachten gemeld
1.0 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Behoorlijk bedrag afgeschreven

Klacht van op 28 maart 2017 over Envoy Services Limited in de categorie Betalingsdiensten

Ben voor de belasting iets aan het uitzoeken'en kom ineens op mijn man zijn rekening iets vremmds tegen.Er is namelijk via ideal zomaar een bedrag van813,81 naar envoy services limited gegaan en ik weet niet wat dat is Lees meer

Ik weet niet waarom ik 873,70over gemaakt is naar envoy services ik ken het hele bedrijf niet en dit bedrag zijn jullie mij sws verschuldigd je ken niet steeds zomaar geld van mijn bank plunderen zonder enige toestemming Lees meer

Onbekende afschrijving

Klacht van op 09 januari 2017 over Envoy Services Limited in de categorie Betalingsdiensten

Er is 11-10 2016 een onbekend bedrag van €21,95 van mijn zakelijke rekening afgeschreven. Heb gegoogled maar ik kom dus alleen uit op een valse rekening. Geen idee hoe dit ontstaan is. Dit is de volledige melding bij de afschrijving: Envoy Services... Lees meer

Misschien oplossing van de klachten

Klacht van op 27 oktober 2016 over Envoy Services Limited in de categorie Betalingsdiensten

Geachte medewerkers en mede kandidaten, Zoals bij velen is er geld van jullie bankrekening af geschreven! Ik ben alles stap voor stap gaan uitzoeken. Dit bedrijf werkt onder andere samen met pokerstars. Ik heb mijn bankrekening e-mail en alles na gekeken.... Lees meer