Klacht: Onbeschofte medewerker

E. Begic op 11 april 2022 over ENRA Verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de meeste brutale persoon ooit via de telefoon gesproken. Om 09:47 Vroeg ik alleen waarom ik 84 euro moest betalen, i.p.v 31,46 en waar dat overige bedrag uit bestaat. Word mij vervolgens verteld. Mijn collega heeft een begroting gemaakt, en daar bestaat het uit Ik vroeg alleen waar die begroting uit bestaat! Weigert ze me dat te vertellen, ze gaf aan dat ze geen discussie aan wilt gaan, terwijl het mijn goed recht is om te vragen waarom ik iets moet betalen en dat word volgens haar gezien als een discussie. Ik vroeg wat haar naam was, geeft ze aan dat ze dat niet wilt vertellen en dat ze klaar is met ons gesprek. Als je het niet aan kan Karin (denk dat ze zo heet), moet je maar niet voor Enra werken.

Dankjewel Anna dat je mij wel op een normale manier kon bijstaan, Enra en vooral Karin mag daar een voorbeeld aan nemen.

Hopelijk kunnen jullie ons telefoon gesprek terug luisteren en er werk van maken.

Om 09:47 had ik telefonisch contact met Karin en om 10:02 met Anna.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik geïnformeerd zal zijn dat Karin een of ander cursus krijgt, met hoe ze met mensen moet praten en anders van de telefoonlijn word afgehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ENRA Verzekeringen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ENRA Verzekeringen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door E. Begic